Všeobecné obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou a doplnkovou časťou objednávky v spoločnosti Beliani GmbH s číslom organizácie CHE114825869 so sídlom v Baare (Švajčiarsko) pre objednávky zadané prostredníctvom internetu alebo telefonicky.

Ponuka

Ak nie je dohodnuté inak, dodanie je uskutočnené v súlade s uvedeným vzorom alebo modelom a jeho popisom. Farba, štruktúra a spracovanie môžu podliehať zmenám. Okrem toho, všetky informácie môžu podliehať chybám v dôsledku technických nedostatkov nášho obchodného systému alebo nesprávnych informácií pochádzajúcich od našich dodávateľov.

Územná platnosť našich ponúk a cien

Všetky ceny sú ceny netto a zahŕňajú daň z pridanej hodnoty v prípade cien dodania a poplatkov za dopravu. Naše ponuky sú platné na Slovensku a v Českej republike. Pri elektronických spotrebičoch je vo všetkých cenách zahrnutý likvidačný poplatok. Prispievame tak k ekologickej likvidácii svietidiel. Uvedené dodacie ceny a poplatky za prepravu sa nevzťahujú na žiadne objednávky s dodacími adresami v zahraničných lokalitách. U takýchto zákaziek, informujte sa o podmienkach prepravy alebo dodávky na našej zákazníckej podpore. Veľmi radi Vám pripravíme výhodnú ponuku.

Poukážky a propagačná kampaň

Pokiaľ nie je uvedené inak, poukaz je možné uplatniť iba v našom obchode na adrese beliani.sk počas nákupu produktov a nevzťahuje sa na žiadne služby. Poukážky je možné použiť iba na jednu objednávku a nemôžu byť vymenené za hotovosť / darčekové karty, alebo použité v spojení s akýmkoľvek iným poukazom alebo propagačným kódom. Zostávajúca hodnota nevyužitých poukážok sa nevracia a nemožno ich previesť na hotovosť. Poukážky nie je možné použiť proti predchádzajúcim objednávkam a sú platné iba pre propagačné ponuky a do vypredania zásob.

Newsletter

Pri kúpe produktov na našej internetovej stránke ste automaticky zaradení medzi odberateľov nášho newslettera. Odhlásiť sa môžete kedykoľvek na našej internetovej stránke alebo kliknutím na tlačidlo na konci e-mailu. Okrem toho môžete vždy napísať nášmu zákazníckemu centru, ktorý Vás odhlási okamžite.

Platobné metódy: platba vopred prevodom

Údaje nevyhnutné pre uskutočnenie bankového prevodu, budú uvedené na konci objednávky a dodatočne odoslané na Vami uvedenú e-mailovú adresu. Ihneď po zaúčtovaní platby budete informovaní e-mailom o obdržaní platby.

Platobné metódy: platba platobnými/kreditnými kartami

Za spracovanie platieb platobnými/kreditnými kartami za objednávky v Beliani GmbH, Lindenstraße 16, 6341 Baar, Švajčiarsko je zodpovedná Firma Six so sídlom vo Švajčiarsku. Banka vydávajúca kreditnú kartu môže prípadne naúčtovať dodatočné poplatky za zahraničné platby, ktoré Firma Beliani nepokrýva.

Platobné metódy: PayPal

On-line obchod prijíma tiež PayPal. Poplatok bude dodatočne pripočítaný k sume objednávky. Pri storne objednávky bude celá čiastka vrátená na konto. PayPal je bezpečnou formou platby za on-line nákupy. Zadáte informácie o platbe (bankového konta alebo kreditnej karty) iba raz na PayPal účte. Platby sú okamžite identifikované a potvrdené tak, že môžete očakávať tovar dokonca o niečo skôr, než je bežné. Táto forma platby je veľmi bezpečná, pretože dôverné údaje týkajúce sa bankových kont alebo kreditných kariet nebudú odoslané predajcovi. Vďaka Ochrane nakupujúcich v systéme PayPal Vám budú vrátené peniaze, pokiaľ položka nebola odoslaná alebo vyzerá úplne inak, než bolo popísané.

Platobné metódy: platba pri doručení (na dobierku)

Ak si vyberiete platbu na dobierku, k faktúre bude pripočítaný dodatočný poplatok. Naši kuriéri prijímajú platby v hotovosti a platby kreditnými kartami.

Dodanie

Dodávky tovaru dodávame v určených termínoch podľa popisu pri tovare na našich webových stránkach s výnimkou neočakávaných okolností, za ktoré nenesieme zodpovednosť. Neexistuje nárok na odškodnenie v prípade oneskorenia dodávky a nedodania tovaru v určených termínoch dodania. Dodanie sa neuskutočňuje do domácností, ale ku vchodu do budovy, resp. k miestu, kam môže kuriér zájsť svojím vozidlom. Uvedené termíny a časové rámce sa vzťahujú na pracovné dni, nie na kalendárne dni.

Niektoré výrobky sú dodávané od výrobcu spotrebiteľovi s jednorazovou paletou na jednorazovú prepravu. Jednorazová paleta je súčasťou zásielky a príjemca ju musí na vlastné náklady zlikvidovať spoločne s kartónom a iným obalovým materiálom, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Špedícia prevezme výhradne znovu použiteľné palety.

Ak si zákazník želá posunúť dátum dodania po odoslaní tovaru do miestneho skladu, môžu sa účtovať dodatočné poplatky za uskladnenie.

Pokiaľ si zákazník praje, aby bol objednaný tovar uskladnený v jeho neprítomnosti, bude prianie zákazníka rešpektované. Uskladnenie prebehne na zákazníkovu zodpovednosť za čo môžu byť účtované dodatočné poplatky. V prípade straty alebo poškodenia týchto nepotvrdených zásielok, zákazník nebude voči doručovacej spoločnosti ani predávajúcemu uplatňovať žiadne nároky. Zákazník si je vedomý, že nárok odosielateľa na úhradu zásielok dodaných v tomto formulári zostáva platný a platný je aj v prípade straty alebo poškodenia. Zrušenie tejto zmluvy musí byť vykonané písomne.

Dodacie podmienky:

1. Vo väčšine prípadov bude doručovateľská spoločnosť kontaktovať kupujúceho pred doručením zásielky. Toto neplatí pri malých zásielkach, ktoré sú doručované spol. DPD. V deň doručenia, je príjemca povinný byť dostupný na uvedenej adrese v objednávke počas celého dňa, alebo zabezpečiť, aby zásielku v jeho neprítomnosti mohol niekto prevziať. V neprítomnosti príjemcu, zákazník akceptuje náklady na opätovné doručenie, alebo prevzatie tovaru, v závislosti od krajiny.

2. Prípadne príjemca môže tiež vydať pokyn na dodanie nábytku na suseda alebo ho uložiť pred vchodom bez podpisu. Na to je potrebné písomné oprávnenie, v predstihu e-mailom alebo pri komunikácii počas telefonického hovoru oddelenia služieb zákazníkom.

3. Po dodaní by mal príjemca v prípade, že obal vykazuje poškodenie, skontrolovať všetky predmety, ktoré by mohli byť poškodené spolu s vodičom. Pokiaľ vodič nesúhlasí, odporúčame zásielku odmietnuť a kupujúci nás musí o tejto skutočnosti bezodkladne informovať.

4. Ak sa príjemca rozhodne prijať poškodenú zásielku, musí to byť oznámené dodávateľovi a príjemca musí na skeneri potvrdiť škodu (uveďte poškodenie). Škody spôsobené prepravou, ktoré neboli zaznamenané doručovateľom na žiadosť zákazníka pri prevzatí tovaru, nebudú prijaté ako platná reklamácia. Všetky nároky kupujúceho v tomto ohľade budú zamietnuté.

Vlastníctvo a zachovanie vlastníctva

Kúpna zmluva medzi spoločnosťou Beliani GmbH a Vami ako zákazníkom vzniká v čase a dátume, kedy ste na našich webových stránkach prijali podmienky a zadali objednávku. Ako zákazník prijímate ako dôkaz zaznamenaný obsah z našich webových stránok. Dostanete e-mail s potvrdením objednávky ako potvrdenie o nákupe a s informáciami o fakturačnej a doručovacej adrese a kontaktoch. Prezentácia produktov v internetovom obchode nepredstavuje právne záväznú ponuku, ale nezáväzný on-line katalóg. Kliknutím na tlačidlo "Odoslať objednávku" zadáte nezáväznú objednávku tovaru, ktorý ste si vybrali a vložili do nákupného košíka. Potvrdenie o prijatí objednávky sa vykonáva spoločne s prijatím objednávky ihneď po jej automatickom zaslaní e-mailom. Týmto potvrdením e-mailu vzniká Kúpna zmluva. Vlastníctvo tovaru prechádza na kupujúceho v momente doručenia objednaného tovaru. Kým nebude obdržaná úplná platba kúpnej ceny, zostane tovar majetkom spoločnosti Beliani GmbH. Ten má na náklady kupujúceho právo nariadiť zápis do registra vlastníctva, pokiaľ sa domnieva, že je ohrozený.

Uzavretý text zmluvy uložíme a zasielame dáta objednávky e-mailom. Zmluvné podmienky je možné kedykoľvek zobraziť na webových stránkach spoločnosti Beliani GmbH. Minulé objednávky je možné zobraziť vo Vašom účte zákazníka.

Beliani GmbH si vyhradzuje vlastníctvo zakúpeného tovaru až do úplného zaplatenia fakturovanej čiastky. Ak ste podnikateľom pri výkone svojej obchodnej alebo nezávislej odbornej činnosti, verejnoprávnej právnickej osoby alebo verejnoprávneho fondu, vyhradzujeme si vlastníctvo predmetu predaja až do vysporiadania všetkých nesplatených pohľadávok plynúcich z obchodného vzťahu s kupujúcim. Príslušné bezpečnostné práva sú prevoditeľné na tretie strany.

Máte nárok na započítanie iba vtedy, ak sú protiprávne nároky legálne usadené, alebo sme ich nespochybnili alebo uznali. Okrem toho máte iba právo na zadržanie, ak a v rozsahu, v akom je Váš protinávrh založený na rovnakom zmluvnom vzťahu.

V prípade, že zákazník má nejaké platobné povinnosti, budú všetky existujúce pohľadávky splatné okamžite.

Reklamácia, záruka a vrátenie tovaru

Naše produkty majú 2-ročnú záruku. Záručná doba začína dňom doručenia. Akékoľvek sťažnosti by mali by byť nahlásené čo najskôr po doručení tovaru. Akékoľvek vady, ktoré sa vyskytnú neskôr, t.j. počas záručnej doby, by mali byť reklamované ihneď po ich zistení. Kompletné informácie o poškodení vrátane dôkazov musí kupujúci zhromaždiť a predložiť predávajúcemu do 7 dní od nahlásenia problému.

Pri uplatnení záruky je kupujúci povinný preukázať sa dokladom o kúpe.

Zákazníci môžu podávať sťažnosti na svoje produkty a objednávky. Sťažnosť možno podať kontaktovaním zákazníckeho servisu, prípadne vytvoriť reklamáciu prostredníctvom vlastného účtu v sekcii Moje objednávky, ktorá sa nachádza na webovej stránke v sekcii Môj účet.

Okrem toho sa môžu farby zobrazené na fotografiách líšiť od skutočnej farby z dôvodu odlišných technológií použitých pri výrobe rôznych elektronických zariadení. Snažíme sa čo najviac realisticky prezentovať produkty na našich webových stránkach. Rozmery niektorých produktov sa môžu mierne líšiť od rozmerov na našej domovskej stránke. Rozsah chýb je +/- 5 cm.

Zo záruky sú vylúčené akékoľvek škody spôsobené opotrebením, starnutím, nedodržaním pokynov na použitie a inštaláciou a nesprávnou manipuláciou s produktom, rovnako ako menšie škody. Po uplynutí záručnej doby môže Predávajúci ponúkať náhradné diely za zvýhodnenú cenu. Za drobné poškodenia sa považujú všetky poškodenia, ktoré nie sú viditeľné voľným okom v prirodzených svetelných podmienkach zo vzdialenosti 3 metrov stojac šikmo k poškodenému produktu. V prípade drobných poškodení sú akékoľvek nároky voči predávajúcemu neopodstatnené. Náš nábytok je určený výlučne na súkromné, osobné a nekomerčné použitie. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia vyplývajúce z akéhokoľvek druhu komerčného použitia.

Záruka zaniká, pokiaľ bol tovar napriek rozpoznateľným vadám spracovaný alebo zmenený. U záručných prípadov je rozhodnuté predávajúcim, či je poškodená alebo chybná časť nahradená bezplatne alebo či je poskytnuté čiastočné vrátenie/zníženie ceny. Predávajúci by mal nájsť vhodné riešenie, ktoré je pre obe strany rozumné.

Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené chybami / žalobami tretích strán, ani za neodôvodnené odmietnutie tovaru prijať. V takejto situácii náklady spojené s vrátením a opätovným doručením tovaru hradí kupujúci.

Všetky dodatočné logistické služby okrem spôsobu platby (expresné dodanie, montáž atď.) sú z refundácie vylúčené. V prípade technických výrobkov alebo vstavaných spotrebičov musí kupujúci sám na vlastné náklady identifikovať chybnú časť alebo požiadať kvalifikovaného technika, aby časť odstránil a odoslal predávajúcemu.

Náklady spojené s diagnostikou závady a výmenou dielov hradí zákazník. Záruka sa vzťahuje len na diely, pokiaľ nie je uvedené inak. Akékoľvek náklady na inštaláciu súvisiace s odstránením chýb nebudú hradené predávajúcim. V prípade reklamácie alebo zápisu o škode budeme požadovať zaslanie fotografických alebo digitálnych dôkazov, prípadne iných potvrdení nahlásených závad.

Záruka matracov

Našim zákazníkom poskytujeme 2 roky záruky na matrace. Záruka pokrýva všetky škody spôsobené chybou materiálu v dôsledku zlého spracovania. Záruka sa vzťahuje na nasledujúce typy poškodenia:

  • Pružiny v pružinových matracoch
  • Penové jadro v matracoch s penovým jadrom
  • Latexové jadro v latexových matracoch
  • Elektromotor v elektricky ovládaných lôžkach

Vylúčené zo záruky sú poťahy matracov a krycie podložky. Vylúčené zo záruky sú tiež vady, ktoré vznikli v dôsledku nesprávneho použitia. Po dodaní sú rezné rany, praskliny, zárezy, škrabance a nečistoty spôsobené Zákazníkom sa nebudú považovať za platnú reklamáciu a sú vylúčené zo záruky. Záruka sa preto nevzťahuje na škody spôsobené nesprávnou inštaláciou, manipuláciou alebo starostlivosťou. Táto záruka sa nevzťahuje na náhodné alebo následné škody. Výnimkou je tiež záručný nárok za predpokladu, že práce na výrobku boli vykonané neoprávnenými osobami alebo spracované na súčastiach cudzieho pôvodu.

Záruka zaniká, pokiaľ vírivka alebo vaňa nie sú pripojené autorizovaným a kvalifikovaným odborníkom. Pracovná správa musí byť predložená na vyžiadanie. Zipsy, rukoväte a slučky na krytoch sú tiež vylúčené zo záruky. Záruka je platná iba na súkromné a domáce použitie. Rast plesní je vylúčený zo záruky. Oprava alebo výmena odmietnutého produktu nespustí novú záručnú dobu. Záruka je platná iba za predpokladu, že matrac ležal od začiatku na funkčnom a vhodnom roštovom ráme. Lamelový rošt by mal mať najmenej 26 líšt pre penové, pružinové a latexové matrace. Zákazník musí poslať matrac späť do nášho skladu na vlastné náklady na posúdenie našimi odborníkmi. Predávajúci následne rozhodne, či matrac nahradí. Pokiaľ produkt už nie je skladom / v ponuke, predávajúci rozhodne, čo sa považuje za primeranú náhradu produktu.

Poškodenie pri preprave

Zákazník je povinný okamžite skontrolovať prijatý tovar, jeho správnosť, úplnosť a integritu. Poškodenie prijatého tovaru musí byť oznámené čo najskôr, najneskôr do 24 hodín po doručení, dopravcovi a Predávajúcemu písomne (e-mailom) alebo telefonicky. V prípade sťažností musia byť všetky časti pôvodného obalu uchované. Tie môžu byť zlikvidované iba s písomným súhlasom prepravnej spoločnosti alebo predávajúceho. Zákazník môže pri spracovaní objednávky voliteľne zahrnúť dodatočnú záruku pri preprave. Táto záruka pokrýva skutočne vzniknuté škody počas prepravy. Zákazník má výhradné právo na opravu, náhradu alebo náhradu škody. Rozhodnutie o oprave, nahradení alebo náhrade leží výhradne na Predávajúcom. Podľa našich pokynov by mal zákazník pri dodávke skontrolovať stav obalu aj dodaných výrobkov: všetky škody musia byť potvrdené dodávateľom na dodacom liste alebo na doklade o dodaní. Zakúpením služby „prepravnej záruky“ je zákazník uvoľnený z okamžitej dokumentácie poškodenia, ktoré vzniklo počas prepravy.

Prepravná záruka predlžuje 24-hodinový čas na kontrolu tovaru po dodaní a na zdokumentovanie skrytých škôd až na 72 hodín. Pokiaľ ale už počas prevzatia spozorujete poškodenie obalu, budete mať pochybnosti alebo vodič nebude chcieť počkať na kontrolu Vami objednaného tovaru. Uveďte namiesto podpisu do skenera alebo prijímacieho dokumentu poznámku poškodené, neskontrolované atď. Dodatočný nákup prepravnej záruky po dodaní alebo po odoslaní produktu nie je možný. V prípade vrátenia produktu, nebude vrátený poplatok za prepravnú záruku. Opravy, ktoré zákazník už priamo objednal a ktoré neboli oznámené predávajúcemu, nemôžu byť neskôr predložené ako súčasť reklamácie prostredníctvom služby prepravnej záruky. Po dohode s predávajúcim by mal kupujúci zlikvidovať poškodené veci na svoje vlastné náklady.

V prípade, že produkt je prijatý s poškodením z prepravy, ktoré nebolo zdokumentované zákazníkom a potvrdené prepravnou spoločnosťou (v Dôkaze o doručení), vyhradzujeme si právo účtovať zákazníkovi náklady na vrátenie zásielky.

Potrebné prílohy v prípade sťažností a poškodenia pri preprave

krátky a presný popis problému a podrobný popis poškodenia s fotografiami postihnutých oblastí / chýb (zmysluplné detailné fotografie), fotografie celého produktu a fotografie obalu, v ktorom boli produkty dodané (poškodenie krabice a fotografie tlače/štítku, kde je vidieť číslo súčasti a číslo objednávky).

v prípade poškodenia pri preprave - kópia dokladu o dodaní s uvedením stavu tovaru pri prevzatí s podpisom doručovateľa/vodiča. Prípadne, ak vodič potvrdil škodu na elektronickom zariadení, potvrdenie o tom, že zásielka bola potvrdená ako poškodená.

informácie o požiadavke kupujúceho, napr. Oprava, výmena produktu, zníženie ceny alebo vrátenie produktu a plné vrátenie peňazí.

Kým nebude sťažnosť vyriešená, uschovajte prosím obal pre prípad, že bude potrebné tovar vrátiť. V prípade poškodenia pri preprave je nutné, aby poškodenie bolo uznané doručovateľom pri prevzatí zásielky. Uveďte prosím poškodenie na dodacom liste a vyžiadajte si podpis od vodiča. Kópia podpísaného dokumentu by potom mala byť zaslaná na našu e-mailovú adresu. Ak nie je od vodiča potvrdenie o tom, že zásielka bola v dobe dodávky poškodená, predpokladáme, že zásielka počas prevzatia nevykazovala viditeľné vady. V takých prípadoch nebude zodpovedný za škodu ani predávajúci ani výrobca. Všetky nároky kupujúceho v tomto ohľade budú zamietnuté. Predávajúci je povinný odpovedať na žiadosť kupujúceho čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od oznámenia nároku. Reklamácia Kupujúceho bude zaslaná na e-mailovú adresu poskytnutú Kupujúcim.

Vrátenie

V súlade so spotrebiteľským právom môže kupujúci odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.

Do 14 dní od dátumu doručenia môže zákazník bezplatne vrátiť objednaný tovar (platí výnimka). Ponúkneme vám bezplatné vrátenie a vrátime vám plnú sumu rovnakým spôsobom ako pri pôvodnej platbe. Výnimkou na bezplatné vrátenie do 14 dní sú objednávky s chýbajúcim originálnym obalom, objednávky vaní, víriviek, ale aj výrobkov na mieru. V týchto prípadoch znáša náklady na dopravu zákazník.

Po 14 dňoch musí zákazník uhradiť náklady na vrátenie. Náhrada bude vystavená vo forme poukážky, ktorú môžete použiť na beliani.sk do 360 dní. Z vrátenia po 14 dňoch sú vylúčené vane, vírivky ako aj výrobky vyrobené na mieru. Akceptujeme iba vrátenie produktov, ktoré neboli použité, zmontované alebo nainštalované. Akceptujeme vrátenie produktov bezpečne zabalených v originálnom balení.

Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný poskytnúť predávajúcemu vyhlásenie do 14 dní od prevzatia tovaru. Kupujúci následne dostane číslo lístka, ktoré je potrebné priložiť k vrátenému tovaru. Vrátenie tovaru bez tohto čísla nebude akceptované.

Nezaplatené balíky nebudú akceptované.

Tovar musí byť zabalený tak, aby ho bolo možné prepraviť a bol pripravený na spätnú prepravu na krajnici. V prípade, že pôvodný obal nie je k dispozícii, musí si zákazník zabezpečiť vhodný náhradný obal sám, aby bol výrobok počas prevádzky dostatočne chránený. dopravy. Zásielku pred odoslaním späť kupujúci odfotí a fotografie zašle predávajúcemu.

Ak je vrátená vec po posúdení v inom stave ako vec pôvodne odoslaná príjemcovi, napr. mechanické poškodenie spôsobené pri montáži alebo demontáži alebo známky opotrebenia, vyhradzujeme si právo účtovať náklady na náhradné diely alebo amortizáciu veci spôsobenú poškodením.

Po prevzatí tovaru dostane kupujúci svoje peniaze späť do 7 dní rovnakým spôsobom platby, akým zaplatil sám. Pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne iný spôsob platby, avšak bez skrytých dodatočných nákladov pre predávajúceho.

Upozorňujeme, že vrátená suma bude v prípade vrátenia znížená o hodnotu použitého poukazu alebo produktu. V prípade vrátenia alebo výmeny produktov čiastočne alebo úplne uhradených voucherom je prvá výmena bezplatná. V prípade viac ako jednej výmeny alebo vrátenia je potrebné produkty vrátiť na vlastné náklady.

Firemní zákazníci
V prípade zrušenia objednávky v ktorejkoľvek fáze alebo v prípade vrátenia tovaru bude všetky náklady hradiť zákazník.

Adresa na vrátenie tovaru:

Beliani
Am Twistelmoor 2
29649 Wietzendorf
Nemecko

Tiež udeľujeme predĺženú dobu pre vrátenie tovaru v rámci 365 dní, avšak iba pre nepoužité a úplne nové veci, v pôvodnom obale. Peniaze sú vrátené vo forme poukážky a kupujúci znáša náklady na spiatočnú dopravu.

Až 365 dní na vrátenie tovaru

Vaša spokojnosť je pre nás najdôležitejšia. Ak objednané položky nezodpovedajú vašim očakávaniam alebo preferenciám, poskytujeme vám možnosť vrátenia produktu do 365 dní. Nižšie nájdete podrobné informácie týkajúce sa podmienok vrátenia:

Lehota na vrátenie
14 dní
15 - 365 dní

Je vrátenie bezplatné?*

Áno

Nevzťahuje sa na:
- vane a vírivé vane,
- prípady, keď zákazník nemá pôvodné balenie,
-vrátenie/zrušenie objednávky od firemných zákazníkov.
Nie

Náklady na vrátenie hradí zákazník.
Ako by mal byť tovar vrátený?

Nepoužitý a bezpečne zabalený. Pripravený pred miestom bydliska na vyzdvihnutie prepravnou spoločnosťou.

Úplne nový, nepoužitý tovar, bezpečne zabalený v pôvodnom obale.

Pripravený pred miestom bydliska na vyzdvihnutie prepravnou spoločnosťou.

Vyzdvihnutie tovaru na vrátenie Beliani vyzdvihne tovar do 14 dní po obdržaní informácie o tom, že tovar je pripravený na vrátenie a vyzdvihnutie.
Kedy dostanem refundáciu? Vrátená suma bude zákazníkovi pripísaná platobnou metódou použitou pri nákupe, a to do 7 dní od obdržania tovaru predávajúcim. Zákazník obdrží refundáciu vo forme nákupného poukazu do 7 dní od vrátenia tovaru.
Vylúčené z refundácie Poplatky za služby (napr. špeciálne poplatky za doručenie, montáž, doručenie domov, záruku na dopravu) a bankové poplatky.
Medzinárodná preprava V prípade zásielok do zahraničia alebo vrátenia zo zahraničia sa účtujú dodatočné poplatky.
Vylúčené z vrátenia Produkty s viditeľnými známkami používania. Tovar môže byť zmontovaný na vyskúšanie, ale musí byť demontovaný a v stave vhodnom na ďalší predaj. Použité, nainštalované a/alebo zmontované produkty.

Vane a vírivé vane.

*Jednorazová výmena tovaru v 14-dňovej lehote je bezplatná. Ak má byť vrátený aj vymenený produkt, náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci.

Odmietnutie zodpovednosti

Osoby, ktoré pristupujú k informáciám na webových stránkach spoločnosti Beliani GmbH, súhlasia s nasledujúcimi Podmienkami. Všetky zvláštne dohody o jednotlivých službách alebo produktoch spoločnosti Beliani GmbH sú účinné spolu s týmito podmienkami.

Žiadna záruka úplnosti a správnosti

Informácie zverejnené na tejto webovej stránke poskytuje spoločnosť Beliani GmbH výhradne na osobné a informačné účely; môžu byť kedykoľvek zmenené alebo upravené bez predchádzajúceho upozornenia. Spoločnosť Beliani GmbH neposkytuje nijakú záruku (ani výslovne, ani mlčky) na presnosť, úplnosť a aktuálnosť informácií zverejnených na webovej stránke spoločnosti Beliani GmbH, a to ani v prípade, že pri ich zhromažďovaní zo zdrojov považovaných za dôveryhodné bola použitá náležitá starostlivosť. Ďalej bude odmietnutá akákoľvek zodpovednosť za neúplné alebo odchylné montážne pokyny.

TikTok

Na propagáciu našich produktov, značky a služieb pravidelne zdieľame krátke videá v aplikácii TikTok, ktorú prevádzkuje spoločnosť TikTok Inc. (10100 Venice Blvd., Culver City, CA 90232, USA). Pri používaní aplikácie TikTok sa zhromažďujú a spracúvajú osobné údaje. TikTok zdieľa určité údaje s prevádzkovateľmi profilov zjednodušeným a anonymným spôsobom. Tieto informácie zahŕňajú napríklad počet nových sledovateľov a všeobecné demografické údaje, ako je pohlavie a krajina. Je dôležité poznamenať, že tieto údaje nepoukazujú na konkrétne osoby, takže spoločnosť Beliani nemôže identifikovať žiadneho konkrétneho návštevníka nášho TikTok profilu. Informácie, ktoré nám spoločnosť TikTok poskytuje, sa používajú na analýzu, štatistické zaznamenávanie používania našej webovej stránky TikTok, optimalizáciu našej ponuky, marketing našich článkov a videí a neustále zlepšovanie a správu našich produktov.

Podrobné informácie o spracúvaných údajoch nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov spoločnosti TikTok na tomto odkaze.

Pinterest

Na prezentáciu a propagáciu našich produktov poskytujeme inšpiráciu na stránke Pinterest, ktorú prevádzkuje spoločnosť Pinterest Inc. (808 Brannan Street, San Francisco, CA 94103, USA). Vytvorením účtu na webovej stránke súhlasíte so zdieľaním osobných údajov, ako je vaše meno, e-mailová adresa, komentáre a IP adresy, ktoré Pinterest zhromažďuje a spracúva.

Podrobné informácie o spracúvaných údajoch nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov spoločnosti Pinterest na tomto odkaze.

Používanie webovej stránky Beliani GmbH

Celý obsah (dizajn, text, grafika atď.) Webovej stránky Beliani je chránený autorským právom. Jednotlivé prvky webovej stránky patria výlučne prevádzkovateľovi webovej stránky, spoločnosti Beliani GmbH. Akékoľvek ukladanie alebo tlač jednotlivých stránok alebo častí webových stránok Beliani je povolené iba s úplným odkazom na zdroj. Uložením alebo iným kopírovaním softvéru alebo iných údajov z webových stránok Beliani sa prijímajú príslušné podmienky používania. Celé vlastníctvo práv zostáva spoločnosti Beliani GmbH. Akákoľvek reprodukcia (úplne alebo čiastočne), prenos (elektronicky alebo inak), modifikácia, prepojenie alebo použitie webových stránok Beliani je povolené iba s výslovným a písomným súhlasom spoločnosti Beliani GmbH.

Prepojené webové stránky, referencie a odkazy

Určité odkazy na webových stránkach spoločnosti Beliani GmbH vedú k webovým serverom tretích strán. Sú úplne nezávislé a zbavené akéhokoľvek vplyvu spoločnosti Beliani GmbH, preto spoločnosť Beliani nepreberá zodpovednosť za presnosť, úplnosť a zákonnosť obsahu týchto webových stránok a za akékoľvek ponuky a služby v nich obsiahnuté.

V prípade priamych alebo nepriamych odkazov na externé webové stránky („odkazy“) mimo oblasti zodpovednosti autora by záväzková zodpovednosť nadobudla účinnosť iba v prípade, ak je autor oboznámený s obsahom a ak je to technicky možné. a je pre neho rozumné zabrániť použitiu v prípade nezákonného obsahu. Autor týmto výslovne vyhlasuje, že v čase prepojenia nebol na odkazovaných stránkach rozpoznateľný žiadny nelegálny obsah. Autor nemá žiadny vplyv na súčasný a budúci dizajn, obsah alebo autorstvo odkazovaných stránok. Preto sa týmto výslovne dištancuje od všetkého obsahu všetkých odkazovaných stránok, ktoré boli zmenené či predstavené po zverejnení odkazu. Toto vyhlásenie sa týka všetkých odkazov a odkazov v rámci vlastnej internetovej ponuky, ako aj zahraničných záznamov v knihách hostí, diskusných fórach a e-mailových zoznamoch. Zodpovednosť za akýkoľvek nezákonný, nesprávny alebo neúplný obsah, a najmä za škody spôsobené použitím alebo zneužitím týchto informácií, nesie poskytovateľ stránky, na ktorú sa odkazovalo, nie ten, kto iba odkazuje na príslušnú publikáciu.

Google Analytics a ďalšie aplikácie na analýzu

Táto webová stránka môže na analýzu používať službu Google Analytics, webovú analytickú službu poskytovanú spoločnosťou Google Inc. (www.google.com) alebo iné aplikácie. V nasledujúcom texte sa výraz „Google“ vzťahuje na alternatívne programy a podniky. Google Analytics používa takzvané cookies, textové súbory, ktoré sú uložené vo vašom počítači a ktoré umožňujú analýzu vášho používania webových stránok. Informácie generované súborom cookie o vašom používaní tejto webovej stránky (vrátane vašej adresy IP) sa prenášajú do spoločnosti Google a ukladajú sa na serveroch v Spojených štátoch. Google použije tieto informácie na účely vyhodnotenia vášho používania webových stránok, zostavenia správ o aktivite webových stránok pre ich prevádzkovateľov a poskytovania ďalších služieb súvisiacich s webovými aktivitami a používaním internetu. Google môže tiež tieto informácie odovzdať tretím stranám, ak to vyžaduje zákon, alebo pokiaľ tretie strany tieto údaje spracúvajú v mene spoločnosti Google. Inštalácii cookies môžete zabrániť príslušným nastavením softvéru vášho prehliadača. Upozorňujeme však, že v takom prípade nebudete môcť plne využívať všetky funkcie tejto webovej stránky. Používaním tejto webovej stránky vyjadrujete súhlas so spracovaním údajov o Vás spoločnosťou Google spôsobom a na účely uvedené vyššie.

Zásady ochrany osobných údajov - používanie plug-inov na Facebooku (tlačidlo: Páči sa mi to)

Na našich stránkach sú integrované doplnky sociálnej siete Facebook, 1601 South California Avenue, Palo Alto, CA 94304, USA. Pluginy Facebooku možno rozpoznať podľa loga Facebooku alebo „tlačidla Páči sa mi to“ („Páči sa mi to“) na našej stránke. Prehľad doplnkov na Facebooku nájdete tu.Pri návšteve našich stránok vytvorí doplnok priame spojenie medzi vašim prehliadačom a serverom Facebook. Facebook prijíma informácie, že ste navštívili našu stránku s vašou IP adresou. Ak kliknete na Facebook „Páči sa mi to“, môžete sa prihlasovať do svojho Facebook účtu a prepojiť tak obsah našich stránok s vašim Facebook profilom. Vďaka tomu môže Facebook priradiť návštevu našich stránok k vášmu používateľskému účtu. Upozorňujeme, že ako poskytovateľ stránok nepoznáme prenášaný dátový obsah a ich použitie Facebookom. Ďalšie informácie nájdete v Pravidlách ochrany osobných údajov služby Facebook na stránke. Ak si neprajete, aby spoločnosť Facebook spojila vašu návštevu našich stránok s vaším používateľským účtom na Facebooku, pred návštevou našej webovej stránky sa odhláste zo svojho používateľského účtu na Facebooku.

Autorské práva

Autorské práva na dizajn našej webovej stránky a jej obsah, ako sú texty a grafika (nie vyčerpávajúci zoznam), sú úplným vlastníctvom spoločnosti Beliani GmbH. Bez nášho predchádzajúceho písomného súhlasu je zakázané kopírovať, sťahovať alebo inak používať ich celé alebo ich časti pre vlastné účely. Vylúčené sú naše špeciálne odkazy, ktoré sú ponúkané na stiahnutie.

Zodpovednosť, obmedzenia zodpovednosti a príslušné právne predpisy

Spoločnosť Beliani GmbH sa bezvýhradne zrieka akejkoľvek zodpovednosti za straty alebo škody akéhokoľvek druhu - priame, nepriame alebo následné - vyplývajúce z produktov, používania alebo prístupu na webovú stránku Beliani GmbH, ako aj odkazov na webové stránky tretích strán. Spoločnosť Beliani GmbH nezaručuje bezchybné fungovanie jednotlivých segmentov jej webových stránok. Spoločnosť Beliani GmbH okrem toho odmieta akúkoľvek zodpovednosť za manipuláciu s počítačovým systémom používateľa internetu neoprávnenými osobami. Týmto spoločnosť Beliani GmbH výslovne upozorňuje na nebezpečenstvo vírusov a možnosť cielených hackerských útokov. Aby sa zabránilo vírusom, odporúčame použitie najnovších verzií prehľadávača a inštalácia antivírusového softvéru, ktorý sa má neustále aktualizovať. Je potrebné kategoricky zabrániť otváraniu e-mailov neznámeho pôvodu a neočakávaných príloh e-mailov. Vyhradzujeme si právo kedykoľvek odstúpiť od zmluvy bez zodpovednosti za škody. Nemáme žiadnu zodpovednosť za škody, ktoré by sme nemohli ovplyvniť. Za škody vyplývajúce z nákupu, ich prepravy a použitia produktov, ktoré sme mohli odvrátiť, zodpovedáme za maximálnu sumu nákupu produktu. Maximálna výška škody je v každom prípade obmedzená na 500€.

Vyrovnanie nárokov si vyžaduje dohodu oboch strán. Obe strany sa zaväzujú, že v prípade poškodenia alebo reklamácie vyhľadajú v prvom stupni priamy kontakt, alebo vyčerpajú všetky ďalšie možnosti arbitráže pred postúpením veci súdu.

Platí švajčiarske právo. Miestom jurisdikcie je Baar.

Platí od 01.01.2022

news

Zadajte svoju e-mailovú adresu a prihláste sa na odber exkluzívneho newslettera s množstvom zliav